Planner/Officemedewerker
Over de functie
Als Planner/Officemedewerker ben jij het organisatorische hart van de afdeling Beveiliging en de afdeling Mobiele Surveillance. Jij zorgt ervoor dat onze medewerkers op de juiste momenten en locaties ingepland staan. Je beheert ook de vakantie- en feestdagenplanning en ondersteunt de afdeling HR door het uitvoeren van administratieve taken, zoals het verwerken van personeelsgegevens en het opstellen van rapportages. Daarnaast voer je administratieve taken uit die bijdragen aan de dagelijkse werkzaamheden, zoals documentenbeheer en correspondentie.
Je signaleert knelpunten in de dienstverlening en schakelt snel met de Teamleiders en de Operationeel Manager om oplossingen te vinden. Flexibiliteit is belangrijk, want af en toe ben je buiten kantooruren beschikbaar om urgente situaties te regelen.
Wat maakt deze functie bijzonder?
- Dynamisch en afwisselend: naast planning ben je ook betrokken bij administratieve processen voor HR, wat deze functie afwisselend maakt.
- Verantwoordelijkheid: je hebt een breed takenpakket waarin je zowel organisatorische als administratieve taken uitvoert.
- Doorgroeimogelijkheden: er is ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie.
Ons aanbod
- Een veelzijdige functie met veel verantwoordelijkheid binnen een dynamische organisatie.
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en doorgroeimogelijkheden.
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden (conform CAO Particuliere Beveiliging.)
- De mogelijkheid om te werken met geavanceerde planningssystemen.
- Werktijden van maandag tot en met vrijdag, 08:30 tot 17:00 uur op locatie van het hoofdkantoor van DeltaSafe Groep.
Persoonlijkheid net zo belangrijk als professionaliteit
Bij DeltaSafe hechten we waarde aan competenties maar een proactieve houding en enthousiaste instelling vinden we minstens zo belangrijk.
Dit breng jij mee
- MBO werk- en denkniveau, bij voorkeur met het diploma Beveiliger 2.
- Communicatie met zowel klanten als collega’s.
- Ervaring met planningssystemen, bij voorkeur TRNSPRNT, en affiniteit met computersystemen.
- Stressbestendigheid en het vermogen om snel te schakelen in een dynamische werkomgeving.
- Het coördineren van last-minute wijzigingen en het oplossen van planningsuitdagingen.
- Bereidheid om buiten kantooruren beschikbaar te zijn, indien nodig.
- Ervaring met het uitvoeren van administratieve taken, zoals rapportages en documentenbeheer, en samenwerking met HR.
- Bekend zijn met de CAO Particuliere Beveiliging of bereid zijn jezelf hierin te verdiepen.
- Je hebt een proactieve houding.
- Je kunt nauwkeurig en oplossingsgericht te werk gaan.
Geïnteresseerd?
Solliciteren? Dat kan! Stuur gelijk een mail via de onderstaande knop, of bel naar 020 6328835