Meldkamercentralist bij Waternet Security Center
Reageer jij watervlug als er een inbraak, brand of overval wordt gemeld?
Dan ben jij onze nieuwe meldkamercentralist in het Waternet Security Center!
Sinds 2016 verzorgt DeltaSafe de beveiliging in en om de locaties van Waternet. Onze beveiligers, mobiele surveillanten en meldkamercentralisten zijn inmiddels echte Waternetters. Het Waternet Security Center is daarbij het kloppende hart van onze dienstverlening. Als meldkamercentralist kom je in dienst bij DeltaSafe Groep en ga jij samen met je collega’s binnenkomende meldingen en incidenten behandelen, beoordelen en doorzetten naar de rest van het team.
Geen dag is hetzelfde
Je moet wel stressbestendig zijn en houden van afwisseling als je bij het Waternet Security Center aan de slag gaat. Het kan behoorlijk hectisch worden als er beveiligingsincidenten worden gemeld. Maar als jij je hoofd koel houdt bij inbraak, brand of zelfs een overval, dan ben jij de kandidaat die wij zoeken!
Ons aanbod
- Goed salaris dat past bij de functie en jouw ervaring
- Direct vast contract als je overstapt vanuit een vast contract
- Secundaire arbeidsvoorwaarden (CAO Particuliere Beveiliging)
- Onregelmatigheidtoeslagen
- Opleidingen en cursussen zoals BHV en EHBO
- Pensioen via pensioenfonds Particuliere Beveiliging
- Eindejaarsuitkering
Persoonlijkheid net zo belangrijk als professionaliteit
Bij DeltaSafe hechten we waarde aan competenties maar een proactieve houding en enthousiaste instelling vinden we minstens zo belangrijk.
Dit breng jij mee
- Diploma Beveiliger 2
- Basisopleiding Centralist Alarmcentrale of de bereidheid deze te volgen. DeltaSafe biedt de mogelijkheid om deze opleiding te behalen.
- Ervaring met meldkamer- of alarmcentrale werk is een pré.
- Goede communicatieve vaardigheden in Nederlands als Engels, zowel schriftelijk als mondeling.
- Stressbestendigheid en het vermogen om in een hectische omgeving snel en accuraat te handelen.
- Probleemoplossend vermogen en een proactieve werkhouding.
- Technisch inzicht om meldingen snel te kunnen begrijpen en de juiste acties te ondernemen.
- Flexibiliteit in werktijden, aangezien je 24 uur per dag werkt in ploegendiensten (dag-, avond- en nachtdiensten).
- Teamspeler met een verantwoordelijkheidsgevoel en een klantgerichte instelling.
- Zorgvuldigheid en nauwkeurigheid in het afhandelen van meldingen en het registreren van informatie.
Geïnteresseerd?
Solliciteren? Dat kan! Stuur gelijk een mail via de onderstaande knop, of bel naar 020 6328835