Service
Een voorbereide medewerker is de halve veiligheid
Als er iets gebeurt in of om je bedrijf zijn je medewerkers als eerste ter plaatse. Wanneer zij weten wat ze moeten doen en beschikken over de juiste medische hulpmiddelen en blusmiddelen kan erger vaak worden voorkomen. Daarom voeren we verschillende blusmiddelen in ons assortiment en installeren we noodverlichting. Ook voor het jaarlijks onderhoud kun je bij ons terecht. Daarnaast bieden we trainingen tot bedrijfshulpverlener (BHV), EHBO-cursussen eventueel inclusief AED-trainingen, omgaan met blusmiddelen en ontruimingsprotocollen.
.. voor alle soorten services
Blusmiddelen
Een allesverwoestende brand is een van de grootste angsten voor ondernemers. Je pand, je apparatuur, je administratie, je voorraad. Alles weg. Zorg daarom dat je op strategische plekken de juiste blusmiddelen hebt zodat jij, je medewerkers of onze surveillant een beginnende brand snel kunnen blussen. Met een poederblusser, schuimblusser, CO2-blusser of speciale vetbrandblusser voorkom je dat een brandje uitgroeit tot een uitslaand drama.
Noodverlichting
Het is een misverstand om te denken dat je bij brand ook wel de weg in je bedrijfspand vindt. Bij brand verandert alles. Je hebt te maken met rookontwikkeling, paniek, ingestorte plafonds, brokstukken die de weg versperren en stroomuitval. Noodverlichting is in dat geval van levensbelang. Omdat noodverlichting een eigen voedingsbron heeft blijft het branden en wijst zo veilig en betrouwbaar de weg naar medische hulpmiddelen, blusmiddelen of naar buiten.
AED
Als iemand een hartstilstand krijgt is het belangrijk om zo snel mogelijk te handelen. Wanneer het hart binnen een paar minuten weer opstart is de kans op overlijden of blijvend letsel het kleinst. Je ziet ze tegenwoordig overal hangen: AED’s, de afkorting van Automatische Externe Defibrillator. Een apparaat dat een schok afgeeft en zo in feite het hart reset om het daarna weer in een normaal ritme te laten kloppen. Het is van levensbelang dat een AED goed geïnstalleerd en regelmatig onderhouden wordt.
Service en onderhoud
Het is natuurlijk heel belangrijk dat noodverlichting, AED en kleine brandblusmiddelen het doen als je ze nodig hebt. Daarom adviseren wij om deze elk jaar te laten controleren door onze servicemonteurs. Alles wat tijdens de controle naar voren komt wordt vastgelegd in een inspectierapport met de technische gegevens van de noodverlichting, AED en blusmiddelen in het bedrijfspand. Ook eventuele verbeterpunten neemt onze servicemonteur met je door. Zo voldoe je altijd aan de laatste wet- en regelgeving.
Beheerder brandmeldcentrale
Als gebruiker of beheerder van een gebouw ben je verplicht om het beheer van de brandmeldinstallatie goed te regelen. Onze gecertificeerde medewerkers zijn gespecialiseerd in het beheren van brandmeldinstallaties en voeren de maandelijkse en jaarlijkse onderhoudstaken voor je uit. Dit doen ze volgens de Europese norm en richtlijnen die de veiligheid voor personen en inventaris garanderen. Wanneer je hier niet aan voldoet kan de gebruikersvergunning worden ingetrokken. Neem daarom contact met ons op voor meer informatie.
Servicemedewerkers
Er komt nog best wat kijken om je bedrijf soepel te laten draaien. Dan is het fijn als je een paar extra handjes hebt die je daarbij helpen. De Servicemedewerkers van DeltaSafe staan tot je beschikking om je te ondersteunen bij diverse taken. Ze hebben geen beveiligingsdiploma, maar zijn klantgericht en passen zich snel aan. Je kunt ze bijvoorbeeld inzetten voor klantenservice, administratieve taken, facilitaire klusjes, rondbrengen van post of jassen aannemen en koffie schenken. Meer weten over extra ondersteuning en dienstverlening voor jouw bedrijf? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Beveiligingsadvies
De adviseurs van DeltaSafe zijn gepokt en gemazeld in de beveiligingsbranche. Vaak hebben ze jarenlange ervaring opgedaan in verschillende functies gehad zoals mobielsurveillant, beveiligingsmonteur of objectbeveiliger. Daardoor weten ze precies wat er nodig is om veiligheid te garanderen zonder dat dit ten koste gaat van de gastvrijheid. Geen bedrijf is gelijk, daarom geven we ook nooit standaard advies. We kijken altijd naar de specifieke behoefte van de opdrachtgever en baseren daar ons advies op. Maatwerk dus.