Onze meldkamer is het kloppende hart van DeltaSafe
Dag en nacht paraat om alarmmeldingen af te handelen
Als er een alarmmelding binnenkomt is het zaak om snel en efficiënt te handelen. Onze meldkamer is uitgerust met de modernste computerapparatuur, gekoppeld aan speciaal ontwikkelde applicaties. Dit stelt onze meldkamerspecialisten in staat om de melding binnen no-time op waarde te schatten en eventueel surveillanten en hulpdiensten in te schakelen. Onze meldkamer-app helpt ook bij het reduceren van valse alarmmeldingen. Die meld je met de app direct af waardoor onze surveillant niet in actie hoeft te komen. Dat scheelt in de kosten.
De voordelen van onze meldkamer
01.
Persoonlijk contact met centralist
02.
Eigen meldkamerapp
03.
Registratie van alle in- en uitgaande gesprekken, met datum en tijd
04.
Erkend door het Ministerie van Justitie en Veiligheid
Alarmmelding op maat
Om te beginnen stellen onze meldkamerspecialisten samen met jou een schriftelijk protocol op. Hierin staat waar en wanneer bepaalde personen en instanties ingeschakeld moeten worden bij een alarmmelding. Dat schept duidelijkheid en voorkomt onnodige kosten.
Alarmmeldingen die je aan ons over kunt laten
- Inbraak
- Brand
- Overval, paniek en medisch
- Sabotage
- 24-uurs test
- Registratie in- en uitschakelen
- Technisch, 220 volt stroomuitval, accubewaking
- Live View (zet camerabeelden direct door naar de 112-meldkamer)
- Cameratoezicht (o.a. openen en sluiten op afstand)
24/7 alarmopvolging
Wanneer er een melding binnenkomt alarmeren onze meldkamercentralisten onmiddellijk de juiste personen en instanties die in actie moeten komen. Onze alarmcentrale wordt 24 uur per dag en 365 dagen per jaar bemenst voor registratie en afhandeling van inbraakmeldingen of calamiteiten. Daar kun je op vertrouwen.
Onze meldkamerdiensten, tot je dienst!
Voor efficiënte en betrouwbare meldkamerdiensten zit je goed bij DeltaSafe. Onze meldkamerspecialisten vertellen je graag meer over de mogelijkheden.