Beheerder brandmeldcentrale

De beste beheerders van je brandmeldcentrale

Als gebruiker of beheerder van een gebouw ben je verplicht om het beheer van de brandmeldinstallatie goed te regelen. Onze gecertificeerde medewerkers zijn gespecialiseerd in het beheren van brandmeldinstallaties en voeren de maandelijkse en jaarlijkse onderhoudstaken voor je uit. Dit doen ze volgens de Europese norm en richtlijnen die de veiligheid voor personen en inventaris garanderen. Wanneer je hier niet aan voldoet kan de gebruikersvergunning worden ingetrokken. Neem daarom contact met ons op voor meer informatie.

Garandeer de veiligheid van personeel en spullen

Jouw brandmeldinstallatie moet voldoen aan de Europese norm NEN 2654-1. Als dat niet het geval is kan je als bedrijf certificering van de brandmeldinstallatie kwijtraken, wat in het ergste geval leidt tot intrekking van de gebruikersvergunning. Om dat te voorkomen worden beheerderstaken door ons planmatig en gedocumenteerd uitgevoerd. Daarbij werken wij volgens wettelijke eisen en richtlijnen. Zo beschik jij altijd over een actueel intern en extern logboek met certificaat voor dekking van brandweer en verzekering.

🍪 Wij gebruiken cookies om je de beste gebruikservaring te kunnen bieden.